Framme i London

Nu sitter jag och Sandra har pa ett internetcafe pa Oxford Street. Vi skulle fixa internet i lagenheten idag, men vi hittade inte stallet har man kunde fixa det pa.

Resan hit var en aning traumatiskt, men slutade val till slut. Jag borjade med att ta pa mig mina tio lager klader som jag hade forberett i en pase. Jag sag ut som varldens fetto och jag kan tanska mig att folk kollade pa mig nar jag kom dar i min konstiga mundering. Val framme vid incheckningen slapp jag betala overvikt eftersom jag lyckades gomma min handvaska innehallandes datorn och massa andra grejer bakom disken. Da vagde ju inte min kainvaska sa mycket och jag slapp betala overvikten pa sjalva resvaskan.

Inne i planet sa fick jag veta att det var strejk i tunnelbanan i London. Jag visste inte hur omfattande deen var, men det visade sig att nastan alla linjer ar stangda. Darfor sa blev min anstallningsintervju ocksa installd efterosm personen som skulle halla den inte kunde ta sig dit. Dom skulle ta dom nasta vecka i stallet, sa jag far ta och forsoka soka nya imorgon istallet.

Kanns som att hela dagen har varit kaos, men nu har fatt kopa tacke, kudde, sangklader och handdukar. Aven lite nodvandigheter fran Boots.

Ikvall ska jag endast packa upp och forsoka komma till ratta. Blir en lang dag imorgon gissar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0