Londontrams

Nu sitter vi har pa ett Internetcafe pa Oxford Street igen. Vi ar inte lyckats fa internet i varan lagenhet an och det verkar vara betydligt kragligare att fixa det an vad vi hade trott. Man verkar vara tvungen att skriva pa for minst 12 manader pa det flesta och eftersom vi troligtvis inte ens ska stanna sa lange blir det ju lite problem.

Annars gar allting gansa bra har. Jag har fatt jobb, fick det redan forsta dagen jag var och sokte. Det ar som barista pa Cafe Nero och jag har gatt en utbildning igar och idag. Imorgon borjar jag redan halv sju pa stallet jag ska borja jobba pa, och jag vet inte an hur jag ska ta mig dit eftersom strejken har fortfarande haller pa till och fran och under helgen strejkar DLR som ar tagen vi tar varje dag till tunnelbanan.

Det kommer saker bli en tuff dag imorgon, men jag hoppas verkligen pa att jag ska fa vara ledig pa sondag sa jag kan folja med Sandra, Soie oc Kicki ut. Sandra och Sofie ska ut ikvall ocksa, men jag maste stanna hemma eftersom jag ska upp kring fem imrogon. Sjukt jobbigt, och speciellt for mig som hatar morgnar, men jag far se hur mina arbetstider blir sen och hur jag trivs. Annars far jag soka vidare eftr ett nytt jobb. Verkar inte vara sa svart att hitta jobb har med tanke pa att jag fick jobb forsta dagen.

Men London ar underbart! Jag alskar verkligen staden och vi borjar komma i ordning i varan lagenhet. Den ligger bra till och ar faktiskt fin for att vara i England. Men bara vi far internet sa ar jag nojd!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer, har nog inte hant sa mycket mer an sa. Jag och Sofie har varit och shoppat lite men eftersom jag tjanar pissdalig lon sa far man forsoka halla i pengarna lite. Hittade varldens finaste skor pa Topshop idag sa jag ska fundera lite pa om jag ska kopa dom sen kanske! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0