Nytt jobb

Idag har jag antligen sagt upp mig fran mitt hatade jobb! Jag har fatt jobb pa Smaland Coffee istallet och det verkar vara ett mycket battre stalle. Sa nu har jag bara tva dagar kvar pa Cafe Nero innan jag borjar pa mitt nya stalle pa mandag. Det stallet har stangt alla helger och man borjar som tidigast halv sju och slutar som senast halv sju vilket ar perfekt. Stangt 13 dagar under jul ocksa sa da ska jag aka hem! :)

Idag har jag varit och inhandlat en ny mobiltelefon ocksa. En rosa Samsung SGH-E840 som jag ska ha som min engelska telefon har. Superfin och forhoppningsvis bra ocksa. Telefoner ar sa sjukt mycket billigare har an i Sverige, mindra en halva priset. Jag betalade 79 pund for min vilket ar typ 1000 spann och pa pricerunner hittade jag den som billigast for ca 2550 kronor i Sverige. Stor skillnad med andra ord!

Annars har jag mest tagit det lugnt idag, skont med en ladig dag. Har inte blivit sa manga sadana sedan jag kom till London. Nasta torsdag kommer Lennart ocksa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0