Trevlig Malmökväll

Nyss hemkommen efter att ha följt Fanny till bussen. Riktigt kul med lite besök. Har känt mig lite ensam här i Skåne i sommar... Gårkvällen var riktigt trevligt. Vi åkte in till Malmö och var ut på där. Dock var vi otroligt trötta redan vid ett-tiden efter att ha hållit på och druckit sedan klockan fem. Otroligt orutinerat att börja så tidigt. Vi var inne på Debaser, men kom dit redan vid halv tio så jag skulle ta mig in eftersom det var 20-årsgräns. Våran ursäkt till allt vi köpte under kvällen var att detta var som en avskedsfest eftersom vi båda åker snart och att vi därför kunde unna sig, och det gjorde vi också! Deras drinkar var super, Hallonmojito och Strawberry Daquiry, mums! 

Nu är jag som sagt hemma igen och ska strax ta och hoppa in i duchen eftersom jag börjar jobba klockan fyra. 

I övermogon flyttar jag till London! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0