Uppdatering

Fortfarande inget internet i lagenheten sa det blir inte speciellt tatt mellan inlaggen har. Jag ar ledig idag sa jag tog sovmorgon och efter det akte jag och Kicki in till stan. Vi har gatt i lite affarer (utan att shoppa!) och nu sitter vi har en stund innan jag ska ivag pa nat Cafe Nero grejs och hon ska aka hem. Det ska tydligen vara nan traff pa Recruiment Centret  for alla som jobbar pa Cafe Nero dar man dricker lite drinkar och sant. Jag aker ju dit sjalv sa ar lite radd att jag inte ska traffa nan jag kanner och bara ga omkring och se alltmant forvirrad ut, men isafall far jag val aka hem. Borjar fem imrogon igen sa det lar ju inte bli nagon sen kvall iaf...

Annars har nog inte speciellt mycket hant har. Jag, Sandra och Kicki var pa den svenska puben igar och drack en ol. Riktigt trevligt att fa hora lite svenska har i London maste jag saga. Annars har vi varit sa dodstrott pa kvallarna sa vi har lagt oss typ klockan nio. Inte speciwellt mycket annat att gora i varan lagenhet. Jag jobbar for fullt och jag hatar det. Varldens skittjobb och jag maste ta coh soka nat nytt sa fort jag bara kan. Jag ska ta en tur pa stan pa torsdag da jag ar ledig igen. Forhoppningsvis sa hittar jag nagot battre...

Imorgon ska vi forhoppningsvis ut! Forsta gangen har i London och eftersom jag jobbar hela helgen nu igen sa hoppas jag att vi kan ga ut imrogon. Vi har inte varit speciellt taggade tidigare eftersom man ar sa jakla trott hela tiden, men om man vilar middag innan sa ska det nog ga bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0