Dilemma

Igår åkte jag till Shoreditch efter jobbet för se om jag kunde kunde hitta någon Chanelväska  på 2nd-hand. Det kunde jag inte, men däremot hittade jag en annan jätterolig butik. (Hittade och hittade, har varit inne där tidigare men tydligen aldrig förstått charmen med den). Denna affär säljer kläder från olika okända mindre designers. Inte speciellt dyrt och väldigt originellt och roligt! Jag blev störtförälskad i en naturfärgad stickad kofta med hjärtan och rosetter på, men jag var på sådant konstigt icke-shoppinghumör så den fick inte följa med hem. Har dock fortfarande inte kunnat släppa den i mina tankar så det blir nog att åka och köpa den senare i veckan.  Mitt dilemma är bara om jag ska köpa den eller smink? Jag hade velat ha ett compactpuder att ha i handväskan och Clinique har just släppt ett nytt som är lättare än vanligt puder och med solskyddsfaktor. Dessutom skulle jag behöva en ny concealer och ett läppglans. Och köper man dessutom tre prdukter från Clinique får  man massa saker, bla. en ansiktsregöring och peeling, bägge två nästan i fullstorlek. Och mina som just håller på och ta slut! Okej, hur ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0