Jag har blivit med Chanel

Jag har ju glömt att skriva att jag äntligen köpte min efterlängtade Chanelväska i lördags. Så som jga har tjatat och längtat efter att den dagen skulle komma och och nu äger jag verkligen min drömväska. Den är i perfekt skick och aldelles aldelles underbar! Tänkte lägga upp en bild, men jag har inte orkat så det kommer senare.

Helgen har varit bra. Fredagen var vi ut. Mark, Emmas pojkväns flatmate fyllde år så vi var på en bar och firade honom innan vi drog vidare till ett annat ställe. Jag fick för mig att jag skulle hem efter ett tag på det nya stället men somnade på bussen hem och hamnade i Queensbury som ligger långt bortanför där jag bor. Långt om länge tog jag mig hem och fick äntligen somna på riktigt i min säng.

Lördagen tog jag det lugnt, träffade Susanna, köpte väskan och åkte hem till henne där vi lagade mat (okej, hon lagade mat och jag kollade på), såg på film och pratade. Söndagen träffade jag Emma och vi satte oss på jobbet och pratade en sväng bara.

Ikväll har jag varit på kalas. Susanna fyllde år så vi åkte till en pub för att fira henne. Vi blev inte så långvariga, men trevligt iaf!

Aja, lite update vad som händer i mitt liv nu iaf. På torsdag åker jag till Sverige!


Kommentarer
Postat av: mimmi

vad ska du göra i sverige? blir fu nånstans vid mig kanske? hur länge blir du kvar?

2008-04-15 @ 14:09:52
Postat av: Sandra

jag ska först vara i sthlm på fredag, ska på nån arbetsintervju och kolla på lägenheten och på kvällen åker vi till landskron.! stannar i sverige till på tisdag! :)

2008-04-15 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0