Onsdag

Idag var jag och Emma på bio och såg 27 dresses. Filmen var bra, men jag måste faktiskt erkänna att jag hade hoppats på att den skulle vara ännu bättre. Det var en helt vanlig bra kärlekskomedi, men jag hade kanske lite för höga förväntningar! Hursomhelst var det mysigt att gå på bio, och det var alldeles för länge sedan sist. Att man inte passar på oftare egentligen... Jag har nämligen mobilabonnemangen Orange vilket gör att man får gå 2 och betala för 1 på onsdagar. Alltså kostade bion bara 5 pund var. 

Efter bion gick vi en sväng på Boots där jag handlade lite nödvändigheter. Ny rakhyvel eftersom jag glömde min i Sverige, värmeskyddande hårspray och en ny hårborste. Jag testade även köpa en ny handcreme idag från The Body Shop. Den luktar supergott och mina händer känns redan mjukare! 

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0