Vårens shoppinglista

I brist på riktig vår kan man ju alltid drömma och planera ihop en liten lista på kläder som jag vill ha inför våren och sommaren, om den någonsin kommer. Jag vet att jag har skrivit en tidigare, men detta är alltså den nya versionen. 

- En Chanelväska
- En blommig klänning (hur många gånger har jag inte tjatat om detta?)
- En klänning med stjärnor på
- En spetsklänning
- En möstrad kjol
- Ett par chinos (om jag hittar några jag passar i)
- En blommig blus
- En transparent blus
- Den stickade koftan som jag hittade i Shoreditch
- En svart eller beige tunnare stickad kofta
- Två par ballerinaskor
- Ett pärlarmband och pärlörhängen
- En mönstrad t-shirt

Ojoj, visar sig alltid att jag behöver massor till slut ändå... Jag har tänkt börja fynda från Ebay, men jag fegar alltid ut i sista sekunden eftersom jag är rädd att plaggen inte ska vara fina i verkligheten eller att jag ska bli blåst på pengarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0