Familjedag

Nyss hemkommen från middag och bowling med familjen. Det är så roligt med besök från Sverige! De kom och mötte mig på jobbet när jag slutade halv tre och efter det åkte vi in till Oxford Street och gick i lite affärer. Jag köpte en klänning från H&M som jag dock inte är riktigt hundra på och så slog jag till på två kjolar från Primark utan att prova. Storleken på den ena var fel och den andra var helt enkelt inte lika fin på mig som på galgen så vi får se hur jag gör med dem!

Efter det slappade vi på deras hotellrum innan vi gick och åt grekiskt och spelade bowling nära deras hotell i Bayswater (som för övrigt är ett sjukt mysigt område). 

Nu ska jag ta och städa upp lite i mitt rum för imorgon ska vi handla saker på Ikea och sen fixa iordning lite här!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0