Dagens tråkiga

Idag har jag minsann fått mycket gjort! Eller iaf för att vara jag, haha. Jobba 12 timmar, var hemma vid sju då jag gick direkt och handlade. Största missen idag. Tror halva London var och handlade på den affären och nästan allt var slutsålt på hyllorna. Lite mat fick jag till slut med mig hem, lagade mat, diskade, städade undan, tvättade och gick sedan ut på en powerwalk. Senare ikväll har jag tagit det lugnt, duschat, målat nagellack, klippt luggen osv. Känns som att dagen har varit lång, men så blir det kanske om man inte sitter flera timmar framför datorn. 

Nu ska jag sova! Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hej läste på Therze blogg att du sa att den blommiga klänningen kanske fanns kvar i London..skulle oxå vilja ha en..kan betala dig en slant;)

2008-05-14 @ 19:47:54
Postat av: Sandra

Jag kan ju kolla om den finns! Lämna din mailadress här iaf..

2008-05-14 @ 22:55:59
Postat av: Pauline

Snällt:)

2008-05-15 @ 08:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0