Härliga känsla

Måste bara berätta om mitt härliga humör idag. Ni vet när man bara känner sig så glad och nöjd med allt och sig själv? När man går och ler åt världen och inte ens blir förbannad åt sådant man i vanliga fall blir förbannad över. Det känns som att allt löser sig till det bästa och att man egentligen inte har något att oroa sig över. Så kände jag mig idag och det är den bästa känslan jag vet. Den förstördes bara litegrann när bankomaten åt upp mitt visa-kort så jag inte kunde hämta ut hyrespengarna och jag inte vet om pengarna jag ska få in för kläderna jag lämnat igen har kommit in till imorgon. Men som jag tänkte tidigare idag. Allt löser sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0