Ingen bakissöndag här inte!

Inte ofta jag börjar mina söndagsmorgnar med att städa må jag säga. Klockan ringde klockan 11, för klockan 12 skulle jag ha en tjej på lägenhetsvisning. Hetsstädning och snabbdusch, men jag hann klart precis i tid tills tjejen kom. Vet inte hur intresserad hon var, men det löser sig ändå. 

Sedan tog jag och Elina tunnelbanan hemifrån mig, hon hoppade av på Baker Street för att träna, medan jag begav mig in mot Bond Street för att göra lite ärenden och shoppa lite. Jag lämnade igen en del kläder, och handlade lite själv också. En t-shirt från Marc Jacobs, ett linne från H&M och en väska från Absolute Vintage blev det innan jag begav mig mot cafét igen (jag vet, det är mitt andra hem). Nu sitter vi här och jag har äntligen skickat in min ansökan för skolan till hösten! Däremot var man tydligen tvungen att komplettera med betyg och intyg som skulle skickas per post. Så det får jag fixa imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0