Ny färg

Behöver jag säga att jag tycker Eurovision var katastrof? Som vanligt då... Jag skulle ha gett upp att titta för flera år sedan. Under programmet passade jag och Emma iaf på att springa ner och köpa hårfärg. Min utväxt var inte vacker, så det var verkligen på tiden. De hade ingen blekning, så vi tog den ljusast möjliga färgen, och resultatet blev verkligen över förväntan! Jag ska fortsätta med att färga istället för att bleka, det blir ett mycket mer naturligt resultat. Så kvällen blev bra ändå! Vi fick prata ikapp lite av det man missar nu när vi inte längre ses varje dag och dessutom bokade vi biljetter till Sex and the city-filmen på onsdag! 

Nu tänkte jag ta tag i mitt rum lite innan jag lägger mig för att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0