Sega lördag (men känns som söndag)

Åh, så seg jag är idag! Jag och Elina sitter inne på jobbet med våra datorer och slappar, och ingen av oss har orkat göra speciellt mycket mer än så idag. Gårdagskvällen var trevlig, med drinkar på baren uti jobbet och sedan födelsedagskalas på en bar i Mayfair. Det senare var lite segt och jag var trött så jag åkte rätt tidigt så jag hann ta tunnelbanan hem. Jag har än en gång insett att jag inte tål att dricka längre, och fastän jag knappt drack någonting igår känns det verkligen i huvudet idag.

Idag hade jag tänkt göra massa ärenden inne i stan, men jag får ta det imorgon istället. Har shoppat massa saker både igår och i förrgår utan att prova, så jag ska ta och lämna igen det mesta. Ska även ta och köpa en snygg t-shirt på Marc Jacobs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0