This is love

Idag åkte jag till Wood Green shoppingcenter en sväng eftersom de enligt H&Ms hemsida skulle ha H&M Trend där. Jag skulle spana efter flera exemplar av den i Sverige helt slutsålda blommiga klänningen (inte till mig, utan för att sälja i Sverige), men det fanns inte alls någon Trendavdelning där. Hela butiken var helt galet stökig och hela shoppingcentret var ganska värdelöst. Men ett fynd gjorde jag, som minsann gjorde hela resan dit värd besväret. Ett par jättefina platåsandaler som jag har spanat efter på H&M men som verkade vara slutsålda överallt. Jag såg dem för längesedan men det blev inget köp, men när jag såg dem på en tjej i Paris ångrade jag mig bittert och då fanns de såklart inte att få tag i. Men nu har jag dem äntligen i min ägo!

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0