Tisdag

Blev att jobba 12 timmar idag och blir nog likadant imorgon. Elina ar sjuk och jag behover pengarna. Kanns lite trist nar det ar supervader ute och dom har lovat lika fint hela veckan. Fredag hoppas jag iaf att jag kan fa vara ledigt som planerat for da ar ju Lennart har!

Nar jag och Emma blir lite less pa jobber brukar vi ibland ga en svang inne pa stationen och idag gjorde jag varsta fyndet! Nar man kopte tidningen Marie-Claire som endast kostar £3,20 fick man ett bodybutter som luktar kokosnot fran Bodyshop och ett balsam fran Tigi! Stort balsam och bodybuttret var det dom vanligtvis saljer for £5 sa det var ett riktigt kap! Ar nastan sugen pa att kopa en till tidning och bunkra upp lite! Haha, sa latt ar det att muntra upp mig en trakig tisdag! :)

Tva timmar kvar nu och sedan blir det nog en promenad om vadret haller i sig och sen maste jag hem och stada och tvatta.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0