Vårkänslor i hela kroppen

Åh, vad härligt det är med fint väder! Känns som att alla människor vaknar till liv och blir helt glada coh positiva. Folk är ute på gatorna och det är fullt på alla uteserveringar, men det gör inget för det är sommar! (Nåja, de lovade regn imorgon igen, men vi njuter så länge det varar).

Ikväll åkte jag in till Waterloo igen där jag mötte upp Elina och två kunder från jobbet. Vi gick till en båt på Themsen där vi satte oss och drack vin och pratade. Väldigt trevlig kväll även om det där glaset vinet verkligen kändes i huvudet..

Imorgon ska jag ta en titt i lite affärer efter jobbet, för jag fick bonus från jobbet idag och jag vill hitta något att ha på mig i helgen. Blir utgång bägge dagarna, eller iaf drinkar.

Livet är härligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag såg att du skrivit till Linn att du bor i London och att där fanns Miu Miu:s till hyfsat pris. Jag har letat runt på att sidor på internet utan att lyckas hitta drömväskan. Så om du är intresserad av att köpa en till mig där och skicka till mig i Sverige så maila mig på [email protected]

Jag skulle bli SÅ tacksam :)

2008-05-16 @ 08:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0